Ograniczony kontakt ze Starostwem Powiatowym w Oświęcimiu

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego Starosta Oświęcimski podjął decyzję o zaprzestaniu z dniem 16 marca 2020 roku bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
Kontakt z Starostwem Powiatowym w Oświęcimiu będzie odbywał się z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
 
Do dyspozycji petentów pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu: Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych wydziałów Urzędu będzie możliwy:
  • w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
  • wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
W przypadku konieczności wizyty w siedzibie Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu wejście do Urzędu dla interesantów otwarte jest od strony ul. Wyspiańskiego 10. 

Zasady obsługi klientów przez wydziały Urzędu będą publikowane w zakładkach wydziałowych „Jak załatwić sprawę w starostwie”.

O wszelkich zmianach Starosta będzie informował za pośrednictwem strony internetowej www.powiat.oswiecim.pl



***
UWAGA!!!
Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu informuje, że w związku z przeciążeniem sieci telekomunikacyjnych operatorów mobilnych (Orange, Play, Plus, T-Mobile) mogą być problemy z dodzwonieniem się z telefonów komórkowych do Starostwa. Problem nie leży po stronie Urzędu ani jego operatora.

Bądź na bieżąco z aktualnościami w Brzeszczach

wpisz swój adres e-mail i otrzymuj informacje na swoją pocztę
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies